Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Louise Bertilsson - 2 juli 2014 22:25

Kollade på filmen "Kärlek deluxe" ikväll å gladdes åt att Martin Stenmarck spelade en av huvudrollerna :-)

Ögongodis!

Av Louise Bertilsson - 2 juli 2014 19:52

Självplock av jordgubbar är en succé med bra pris, roligt litet äventyr och bären är ju sååå goda! 


Ida blev jätteglad när vi frågade henne om hon ville åka och plocka jordgubbar. Hon jublade! Och så fick det bli, vi packade in oss i bilen och styrde kosan mot Västansjö strax utanför Borlänge för att självplocka lite jordgubbar. Ida var riktigt duktig som plockade en hel hink + lite till, helt själv. 


     


Och självklart var hon ju tvungen att smaka lite också så hon kunde orka fortsätta plocka =)



 


Det hör till att man smakar en och annan gubbe när man står där mitt bland all frestelse. 


När vi ändå var i Borlängetrakten ärade vi Ikea med ett besök. Lunchade och shoppade snygga svarta utekrukor. Och till sist en veckohandling på Willys innan vi åkte hem igen. Måns somnade på Willys i babyskyddet och sen sov han hela vägen hem + en stund medans vi plockade in alla varor. Så långsovningen efter lunch behövde vi inte tänka på idag, utan den skedde automatiskt. Perfekt när bebis timar själv =)


Till mellis vankades förståt nyplockade jordgubbar och mjölk. Sjukt gott!! 

Av Louise Bertilsson - 2 juli 2014 19:45

Är sjukt nöjd med väggordet jag köpt. 


Några få ord, men SÅ betydelsefulla, pryder vårt sovrum. 


 


Kärleken till varann, och såklart till våra barn. Allt i ett. Perfekt! 


Jag är såå nöjd! 


Av Louise Bertilsson - 2 juli 2014 08:00

Grattis på födelsedagen Selma! 

Hoppas att din dag blir toppenbra och att du får mycket gofika/gomat och paket. 


Nu är vi 3 år, både du och jag. Stora tjejer! 


Mamma, pappa och lillebror hälsar också förstås. 


Hoppas att vi ses snart igen. Vi hade ju sååå roligt sist vi lekte! 


Kram från Ida

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards