Loja har ordet!

Alla inlägg under maj 2016

Av Louise Bertilsson - 24 maj 2016 19:02

Idag ser äppelträdet ut så här.


Mycket mera blommor.

Så himla fint!

Av Louise Bertilsson - 22 maj 2016 19:26

Nu är äppelträdet som allra finast. Såå himla fint med alla blommor.

Av Louise Bertilsson - 18 maj 2016 11:03

Ska värma mat nu. Potatisgratäng med kassler i. Trodde jag ja. Det var tydligen Janssons frestelse.... hmmm inte riktigt vad jag hade tänkt men men...

Av Louise Bertilsson - 17 maj 2016 19:16

Vi har en 5-åring i huset!

Tänk att idag för exakt 5 år sedan blev jag mamma för första gången. mamma till den här underbara tjejen som förändrade mitt liv, mina prioriteringar å vad som är viktigt i livet. Hon (och hennes småbröder) gör mitt liv mycket bättre. Det förgyller mina dagar på många olika sätt. Och utan mina små skulle livet vara livlöst och fruktansvärt.

Det var alltså idag för 5 år sedan som jag kunde börja titulera mig mamma. Ett jobb som är obeskrivligt på många sätt.

Idag fyller våran prinsessa 5 år. Våran underbara stora lilla Ida. En tjej som är fantastisk på massa olika sätt, men även hon har sina sidor. Men det allra bästa med henne är att hon är våran dotter. Världens bästa, det kommer hon alltid att vara. Våran äldsta skatt.

Nu har jag svamlat klart, lät hjärtat prata.

Det jag ville var att gratulera våran älskade dotter på 5-årsdagen. Du är bäst! Vi älskar dig från månen och tillbaka, glöm aldrig det!

Av Louise Bertilsson - 14 maj 2016 20:22

Idag är brudarna i familjen lika i håret!

Av Louise Bertilsson - 10 maj 2016 21:28

Tänk att man frivilligt kan sitta och gosa med och lukta på en fot. Men när den inte gått ett enda steg och är len som sammet är det inte så svårt att förstå. Söt som socker och fantastisk på sitt lilla vis.

Älskade lilla Viggo <3

Av Louise Bertilsson - 10 maj 2016 16:23

25.5 grader varmt ute i skuggan. Nu är det verkligen sommar.

Viggo luftar fötterna ute på en strandmadrass. Ida och Måns har lekt med kompis idag. Nu är de supertrötta. Och jag med. Man blir trött av värmen. Men det är skönt när det är varmt i skuggan. Då trivs jag. Så gärna vita moln på himlen så man kan vara även i solen tack.

Av Louise Bertilsson - 8 maj 2016 15:58

Bakat morotslimpa. Ser väldigt knapriga och goda ut! Ska förstås provsmakas så jag inte får miste om det godaste när de är som knaprigast.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards