Loja har ordet!

Alla inlägg under september 2015

Av Louise Bertilsson - 29 september 2015 19:44

Idag har jag varit till MVC för att få reda på hur jag mår. Efter blodtryck, urinprov, blodsocker och järnvärde kunde hon konstatera att jag mår prima =) Även Mini i magen mår bra, vilket förstås är det viktigaste. Det är såå häftigt att höra hjärtljuden slå där inne, att få ett ljudligt livstecken och lyssna på sin lilla skatt en liten stund. 


Nu hoppas jag bara att penicillinkuren gör sitt till så att bihåleinflammationen och förkylningen viker från min sida. Efter mer än 3 veckor har jag minst sagt börjat tröttna!

Av Louise Bertilsson - 26 september 2015 15:59

Snigelspelet spelas ute med lite febrig Ida. Skönt att få lite luft, det blir fruktansvärt tråkigt att ha feber till å från i 7 dagar. Virus säger doktorn. Bara att vänta ut tydligen.



Som om det inte vore nog med det så har jag fått penicillin mot bihåleinflammation som spridit sig ner till tandköttet och munnen så jag har jättesvårt att äta.

Ja med andra ord är det synd om tjejerna i familjen.

Av Louise Bertilsson - 25 september 2015 18:01

En "Elsa-fläta" fick jag idag på jobbet.

Coolt!

Av Louise Bertilsson - 25 september 2015 17:58

Måns hämtade elvispen ur skåpet å nu låtsas han att det är en bil. Älskade lilla tok!

Av Louise Bertilsson - 25 september 2015 16:23

Det är när man får såna här bilder skickat till sig när man är på jobbet som gör att man längtar hem lite extra. Klockan var 14 å jah fick den här bilden. Anders har VAB med Ida som haft feber till å från hela veckan så de passade på att baka lite idag. Måns spanar in i ugnen för att se allt står rätt till.


Jag hade turen att få smaka supergoda chokladmuffins när jag kom hem strax före halv fyra.

Av Louise Bertilsson - 25 september 2015 16:15

Mammas hjärta smälter när Ida säger "det här hjärtat gjorde jag för att jag älskar dig".

Om du bara visste lilla gumman hur mycket jag älskar dig! <3

Av Louise Bertilsson - 25 september 2015 16:08

Ett stort kliv in i vecka 25 idag.

Av Louise Bertilsson - 23 september 2015 15:10

En såg kan man använda till mycket t.ex såga buskrötter. Perfekt att offra en såg att ha till skitgöra. Det underlättar enormt mycket kan jag lova. Vi har använt den till mycket; sågat kakelfog, buskrötter, trädrötter, hårda jordklutar etc. Det är bara fantasin som sätter gränser :-)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards