Loja har ordet!

Alla inlägg under februari 2009

Av Louise Bertilsson - 28 februari 2009 13:53

Hmm, det finns en del som man vill göra om i huset, men man kan ju inte göra allt själv.. Så därför har vi tagit hit en hantverkare idag som har kollat och inom en vecka har vi fått offerter på vad det skulle kosta om vi anlitar dem. Spännande att se hur mycket slantar det handlar om..

Av Louise Bertilsson - 27 februari 2009 22:18

Ska det vara omöjligt att få ihop mer än 100 rader på tetris?

Jag har försökt ett par gånger nu och jag kommer bara till 90.

Hmm..


Om du vill försöka slå mig så gå in på:

http://tetris.skojspel.se/

Rolla ner och välj spelet som heter Flashblox tetris.


Lycka till


Jag återkommer förresten när jag har slagit mitt rekord på 90 rader..

Av Louise Bertilsson - 27 februari 2009 21:33

Har fått några kommentarer om förra inlägget som jag känner att jag måste kommentera. Ordet "sällis" är ett slangord eller vad man ska säga för Sällskap. Så nu vet ni!

Av Louise Bertilsson - 27 februari 2009 18:35

Fredag.

Igen.

Löningsfredag till och med. Lite påfyllning på kontot är alltid välkommet!


Oerhört lugnt på jobbet idag. Det märks att det är sportlov.

Vi har haft planering, och som vanligt har vi fått massvis gjort!


Slutade sent, 16.30, så det har varit en lång dag.

Anders mötte mig när jag cyklade hem. Tog sällis uppför berget. Pust.


Efter lite slarvmat (korv med bröd) satte jag mig här en stund innan det är dags att bänka sig framför tv:n. Först är det Postkodmiljonären och sen Let´s dance. Spännande att se vem som får lämna idag..

Av Louise Bertilsson - 26 februari 2009 19:02

Medarbetarsamtalet idag gick bra. Det kändes bra. Det var ett bra samtal tycker jag! Jag hade förresten rätt, det tog 1 timme och 35 minuter. Tiden bara försvinner, och det är på ett sätt bra för då känns det inte så krystat att genomföra samtalet.

Efteråt kände jag mig lite tom i huvudet, så det var skönt att få åka hem kl 13.00 Tidig dag idag! Perfekt!


Ganska direkt efter jobbet åkte vi till Ludvika. Först blev det träning på Nautilus, det känns att det var ett tag sen jag var där... men det blir så när man har varit sjuk, eller haft sena möten eller jobbat sent... 

De har till och med hunnit göra om en hel del i lokalerna.. vette tusan om det vart så mycket bättre... eller det kanske bara känns förvirrat när det är första gången jag var där. Jag får ge det några fler chanser innan jag beslutar mig för vad jag egentligen tyckte om det...

Tänk att man oftast är alldeles för snabb att dra slutsatser..


Efter träningen blev det att gå på auktion. Det var Elektroluxaffären som auktionerade ut allt kvarvarande pga konkurs. Vi hade några saker i fokus som vi ville ha, men det blev för dyrt... så vi åkte därifrån tomhänt..

Kul ändå att gå på auktion, det är oftast en speciell känsla och stämning där.


Klockan närmade sig 18 när vi var på väg hem, så vi beställde en pizza.


Sveriges Värsta Bilförare och Lyxfällan ikväll, men innan dess är det dags att tvätta håret.


Imorn på jobbet är det planering mellan 8 och 13. Kanonbra med dessa guldfredagar!

Av Louise Bertilsson - 25 februari 2009 19:44

Imorn har jag medarbetarsamtal med chefen. Ska gå å kika lite på de där papperen jag har fått så jag är lite förberedd iallafall. Så här innan känns det som att det kan bli ett väldigt kort samtal, men när man väl sitter där brukar tiden rinna iväg ganska fort. Svisch säger det så har det gått 1,5 timme...


Sen kl 21 blir det Grey´s Anatomy!

Av Louise Bertilsson - 25 februari 2009 17:30

När jag kom hem från jobbet tog jag panodil och la mig i sängen och kollade posten. Hade ont i huvudet. Dunk. Dunk.

Anders åkte iväg en sväng till affären, och under den tiden tänkte jag att jag skulle blunda lite. Jag hörde inte när Anders kom hem, jag måste ha somnat.. sen blev jag väckt. Och då var huvudvärken borta!

Av Louise Bertilsson - 25 februari 2009 12:22

Sitter i personalrummet och tjattrar lite med mina arbetskamrater. Passade på att visa dem min blogg, de tyckte att det var jättesöta vovvebilder som jag tog i helgen =) Nu blir vovvarna glada för den komplimangen!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards