Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 17 maj 2016

5 år

Av Louise Bertilsson - 17 maj 2016 19:16

Vi har en 5-åring i huset!

Tänk att idag för exakt 5 år sedan blev jag mamma för första gången. mamma till den här underbara tjejen som förändrade mitt liv, mina prioriteringar å vad som är viktigt i livet. Hon (och hennes småbröder) gör mitt liv mycket bättre. Det förgyller mina dagar på många olika sätt. Och utan mina små skulle livet vara livlöst och fruktansvärt.

Det var alltså idag för 5 år sedan som jag kunde börja titulera mig mamma. Ett jobb som är obeskrivligt på många sätt.

Idag fyller våran prinsessa 5 år. Våran underbara stora lilla Ida. En tjej som är fantastisk på massa olika sätt, men även hon har sina sidor. Men det allra bästa med henne är att hon är våran dotter. Världens bästa, det kommer hon alltid att vara. Våran äldsta skatt.

Nu har jag svamlat klart, lät hjärtat prata.

Det jag ville var att gratulera våran älskade dotter på 5-årsdagen. Du är bäst! Vi älskar dig från månen och tillbaka, glöm aldrig det!

 
 
Ingen bild

mamma mu och kråkan

18 maj 2016 18:51

Vi älskar också denna prinsessa, så oändligt mycket!!! Hälsa henne det. Denna kloka lilla, stora 5-åring.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards