Loja har ordet!

Alla inlägg under december 2013

Av Louise Bertilsson - 31 december 2013 21:45

Nu vankas det efterrätt - pannacotta med blåbär och hallon. Tredje och sista rätten i våran trerättersmiddag. 


 

Av Louise Bertilsson - 30 december 2013 12:31

Jag fick lust att baka lite så det fick bli mandelbakelser. De ser goda ut, hoppas att de smakar gott också ;-)

Av Louise Bertilsson - 27 december 2013 20:23

Det här ska bli spännande!

Av Louise Bertilsson - 27 december 2013 17:02

Jag och Anders måste ha varit snälla i år, för vi fick nämligen paket av tomten. En bluray-spelare fick vi =)

Anders kopplade in den, och jäklarns vilken bra bild det var på den! Är faktiskt impad över att till och med JAG såg skillnad, sånt brukar inte jag se nämligen. Men jag såg. Men, den funkade inte riktigt som den skulle när det kom till en vanlig DVD-skiva, så vi bestämde oss för att lämna tillbaka den. Sagt och gjort. 


Igår begav vi oss av till Borlänge för lite mellandagsshopping. Då passade vi på att lämna tillbaka presenten från tomten, och så köpte vi en annan istället, en som till och med var på rean. Och den funkade =) 


Vi gjorde lite andra fynd också, men till och med jag tröttnade när det var sjukt mycket folk på en del affärer, värst var HM, Gina Tricot och NewYorker. Vi får göra ett nytt försök med klädaffärerna när det lugnat ner sig lite. Är nämligen på jakt efter lite nyheter till min garderob. Men inget panik, så det får vänta lite. 



Av Louise Bertilsson - 25 december 2013 19:17

De här skumma gubbarna hör julen till. Igår njöt jag, men nu är påsen tyvärr slut. Så ikväll blir det Rocky road istället.

Av Louise Bertilsson - 24 december 2013 21:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 24 december 2013 12:26

Jag önskar alla mina bloggläsare en riktigt god jul med både god mat, massa godis, trevligt sällskap och julklappar! Tyvärr så lyser snön med sin frånvaro men det är jul ändå med allt vad det innebär.

Än en gång; God jul!

Sötaste tomtenissan och sötaste tomtenissen ??

Av Louise Bertilsson - 23 december 2013 23:33

Ägg är en självklarhet på julbord enligt mig. I år var det dock varken jag eller Anders som skalade dem, utan det projektet överlät vi till Ida som glatt hämtade en stol och klättrade upp vid diskbänken för att börja.

Hon gillar att skala ägg så årets första julbordsägg har Ida skalat med full koncentration. Duktig tjej tycker hennes mamma förstås.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards