Loja har ordet!

Alla inlägg under juni 2015

Av Louise Bertilsson - 29 juni 2015 18:01

Med smak av svensk sommar. Tänk att svenska jordgubbar kan vara så gott! Å vi hittade dem till ett riktigt fyndpris idag när vi var till Avesta för att shoppa lite.


Besökte bla pickaboo och Haglöfs outlet men även lite andra affärer. En trevlig eftermiddag med familjen. Några fynd, förutom jordgubbarna, gjorde vi.

Å så träffade vi en superstor häst som barnen var väldigt fascinerade av.

Av Louise Bertilsson - 28 juni 2015 18:04

Trots att jag blev besviken på första boken ger jag andra delen en chans. Faktiskt. Jag var nästan helt säker på att jag inte ville läsa nå mer men jag har bestämt mig för att ge andra boken en chans eftersom jag har hört att den är bättre än första. Det hoppas jag!

Av Louise Bertilsson - 24 juni 2015 15:19

Måns ville också träna på att hoppa. Så nu "hoppar" de alla 3 :-)

Av Louise Bertilsson - 23 juni 2015 15:24

Nu är det min tur att säga att semestern är här! :-)

Av Louise Bertilsson - 22 juni 2015 22:01

Trots att det gått över 10 år, lever saknaden och minnena kvar. För alltid. Men idag är det en sån där extra jobbig dag när tårarna gör det svårt att sova. Men jag måste, för imorn väntar sista rycket innan semestern. Älskade morfar, du finns alltid i mitt hjärta!

Av Louise Bertilsson - 16 juni 2015 20:00

Idag gick mina barn och min man på sommarlov. Det firades med glass på Branthens tillsammans! Jag sa till Ida att jag har ju inget sommarlov än eftersom jag ska jobba några dagar till, men hon tröstade mig med att jag får glass ändå =)


Så nu har mina 3 bästa gått på 8 veckors efterlängtat och härligt sommarlov! Jag ska jobba 4 dagar till, sen gör jag dem sällskap =)

Av Louise Bertilsson - 13 juni 2015 18:14

Jag var förstås med på bröllopet idag via tv:n när prinsen och Sofia sa ja till varann. Kungligt fint! 


Och talet prästen höll där han liknade hemmet vid en depå var sååå bra! Genomtänkt att passa både bruden och brudgummen - precis som det ska vara. Och det berörde - också precis som ett bröllop ska göra. 


Grattis till er! 

Av Louise Bertilsson - 9 juni 2015 16:23


Lillebror vill också... men det är svårt.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards