Loja har ordet!

Alla inlägg under augusti 2015

Av Louise Bertilsson - 24 augusti 2015 20:56

En färsk bild från gårdagen på mig och Mini. Längtar efter dig lilla hjärtat!

Bara några dagar kvar till halvtid.

Av Louise Bertilsson - 24 augusti 2015 20:55

Talesättet "att gå i för stora skor" har fått ett ansikte. Ett väldigt gulligt litet ansikte till på köpet <3

Av Louise Bertilsson - 23 augusti 2015 20:14

Men bajs! Jag vill verkligen inte ha munsår nu igen! 


Tur att jag har en laddning tabletter hemma som jag började ta direkt det började pirra. Så nu det att knapra massa tabletter de närmaste 5 dagarna, och sen ska eländet vara väck! 


Vi avslutade den här helgen med grillning, och sen film i soffan. En riktig utehelg där barnen lekt massor med vatten har passerat, och vi njuter av sensommaren så mycket vi kan. 


Måndag imorn igen. Tänk att helgerna alltid ska envisas med att gå så fruktansvärt fort... Tur att veckorna också går fort, å snart är det helg igen =)

Av Louise Bertilsson - 23 augusti 2015 06:28

Alla andra sover utom jag och lilla Mini i magen som puffas lite ibland.

Det är så sjukt häftigt att det är en liten bebis där inne. Älskade lilla Mini <3

Av Louise Bertilsson - 22 augusti 2015 19:35

Loppis på förmiddagen där jag gjorde en del fynd =)


Sen gick dagen utför kan man säga, och nu är det skönt att vi kommit till den punkten på dagen då barnen säger god natt. En dag med 2 sura barn som inte haft fungerande öron överhuvudtaget. Såna dagar finns förstås, men det är trist att man ska behöva vara småirriterad stor del av dagen, det blir så mycket missförstånd. 


Så nu hoppas vi att barnen sover gott och vaknar på rätt sida imorn så att morgondagen blir en bra dag med fungerande öron och gladare miner än idag ;)

Av Louise Bertilsson - 20 augusti 2015 19:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 19 augusti 2015 21:45

Innan jag slår ihop ögonen för den här dagen tänker jag säga grattis på namnsdagen till världens absolut bästa och finaste lilla prins Måns! <3



Av Louise Bertilsson - 18 augusti 2015 15:10

Sandlådelek AB!

De gör glass å bjuder mamman å bebisen. Vi har tur vi ;-)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards