Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Louise Bertilsson - 15 november 2015 10:04

Varför ligger allt man letar efter på golvet? Varför finns allt man tappar på golvet? Förbannade gravitation! Önskar att jag kunde häva den för en gångs skull så att livet blev lite lättare, men nej. Jag tror inte att jag kommer lyckas tyvärr. 


Sätta sig på knä på golvet är inga problem, men att komma upp är ett helt projekt pga foglossningen och bebismagen. 


Jag har börjat må illa igen till och från och det är väldigt jobbigt att böja sig ner till just golvet. Så det är riktigt motigt att ALLT hamnar just på golvet. Golvet är tydligen svaret på allt just nu känns det som. Och det är jobbigt, jag blir irriterad för att det är jobbigt. Lättirriterad. Så jag kan ju passa på att be mina närmsta om ursäkt när jag ändå håller på. Vissa dagar är ännu tyngre än andra och då får de närmasta ut för det tyvärr. Förlåt, men jag och Mini kämpar på å gör vårt bästa även när allt finns på golvet och det är svårt att ta sig upp. 


Ja, det är inte alltid lätt att vara jag med andra ord, men orsaken är ju förstås underbar så jag försöker njuta ändå. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards