Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2015 12:22

Tiden rusar iväg och det blir inte så mycket inlägg här, det går i perioder, men jag tror nog att de som läser följer ändå =)


Torsdagen var en otursdag för många händer på jobbet. 2 barn gjorde illa sig, och 2 personal också. På samma dag. Ena personalen som gjorde illa fingret var jag när jag klämde mig i en dörr. Jag skrek och det svartnade för ögonen. Var snabbt tvungen att sätta mig ner med huvudet lågt för att inte svimma. Det blödde, och jag fick nog en smärre chock av att det gjorde så ont. För det gjorde det verkligen! Superont! Men det gick bra efter lite omplåstring. 


Igår var det varmaste dagen på hela året hittills. Vi passade på att köpa glass till mellis. Jag var grymt sugen på mjukglass och då gäller det att passa på. Familjen var inte alls sega att hänga på mitt förslag =) Så gomellis på Macken fick det bli igår. 


Idag hällregnar det så vi får se hur det blir med dagens marknad. Ida vill ju åka karusell men jag vette 17 om hennes föräldrar är så sugna på det faktiskt.... 



Av Louise Bertilsson - 6 juni 2015 11:42

Idag är det världens bästa mammas födelsedag. Jag pratar såklart om min mamma. Den absolut bästa man kan tänka sig, i alla väder. Oavsett tid på dygnet så vet jag vart du finns, och det är guld värt!


Jag och min familj skickar många cyberkramar till dig på din dag. 


För att du är du, och för att det är din dag. Hoppas att du blir firad och att din dag blir som du vill! 


KRAMAR i massor till bara dig! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards