Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Louise Bertilsson - 6 januari 2016 23:08

Tro det eller ej, men i dagarna 2 har jag varit ute å gått i knarrande snö, många minusgrader och lätt snöfall. Underbart! Korta promenader visserligen men jag är nöjd med min insats. Jag har ju trots allt en liten Mini som dyrbar last. Och det är tungt. Riktigt tungt. Och flåsigt som sjutton. Men med lite vilja och lite mer ork så här på sluttampen så gick det.



Nu är både Måns och Ida förkylda.

Ida har ägnat stor del av den tråkiga dagen åt att pyssla. Konstnären har varit i farten igen bland annat. Gissa vad den föreställer;



Hon har byggt en lastbil med pluttarna:



Och så har hon byggt en bärgningsbil av plusplus.



Dagen ser ut att ha gått i fordonen tecken i lin lilla tjejs värld.

Nu hoppas jag att båda barnen kryar på sig snabbt! Vi vill ut i snön å leka. Måns längtar efter att få skotta snö å åka pulka.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards