Loja har ordet!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Louise Bertilsson - 18 oktober 2010 19:15

Första dagen med dubbdäck på bilen, och jädrans vad det smattrade. Det märks att man inte hunnit vänja sig vid vinterdäcksljudet än. Men när man åkt några gånger så tänker man ju inte på det på samma sätt...


Duschen nästa.

Av Louise Bertilsson - 17 oktober 2010 18:03

Har haft besök från Falun idag. Det var Anna och Samuel som var här, och det är alltid lika trevligt att ses och prata en massa!! Uppskattas verkligen!

Förutom allt prat hann vi med en skogspromenad i det underbara höstvädret!


När de hade åkt hem gick Anders ut i garaget och satte på dubbskorna på UFS, så nu är han rustad för vintern och hala mornar/kvällar.


Medans Anders var i garaget så snickrade jag ihop maten: potatisgratäng och lax. Och för 2 sekunder sen ropade Anders att det är klart, så jag ska gå å äta nu.


Sen blir det dusch och filmkväll. Vi ska se "2012".

Av Louise Bertilsson - 16 oktober 2010 19:01

Har haft fullt hus här idag. Nästintill hela släkten har varit här å grattat mig, ätit tårta och pratat. Riktigt trevligt!!


När alla hade åkt härifrån var det dags för mat, sen började vi riva tapeter i datarummet som är vårt nästa projekt. Det är jättekul att riva när det lossnar så bra som det gör!!


Ska återgå till terapi-rivandet nu, sen blir det en dusch och så tänker jag avsluta den lyckade dagen i soffan tillsammans med Anders och en godispåse =)

Av Louise Bertilsson - 15 oktober 2010 14:53

Idag ska det städas eftersom vi får besök hela helgen. Ska bli riktigt riktigt trevligt!!


Nu ska jag fika nåt, sen är det dags att ta tjuren vid hornen och börja städa....

Motivationen - fritt fraaaam!!

Av Louise Bertilsson - 14 oktober 2010 18:57

TV-kvällarna är fullproppade av bra program. Nu på hösten kör allt igång samtidigt känns det som... Idag är det SOS västkust och sen Lyxfällan.

Av Louise Bertilsson - 13 oktober 2010 17:19

Jag låter Per Gessles låt "födelsedag" stå för vad det här inlägget handlar om... hehe...


http://www.youtube.com/watch?v=d-TejZJ3oJg&p=149B564583564A1B&playnext=1&index=24


Den låten spelas en gång varje år. Och det är idag! =)

vi

Av Louise Bertilsson - 12 oktober 2010 19:51

Vi firar 9 år idag.


VI. Ett väldigt fint ord egentligen. 

Det känns fruktansvärt bra att det är vi!


Älskar dig Anders, för 9 år sen och för alltid.



Dagen firades med smörgåstårta som Anders gjort. Riktigt gott! =)

Av Louise Bertilsson - 11 oktober 2010 15:28

Är hem å vänder. Slutade 15 och 17 ska jag vara tillbaka på jobbet eftersom vi har personalmöte. Kom på det i morse när klockan ringde - det var nåt speciellt den 11:e oktober... hmm.. vad? Jo, p-möte...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards