Loja har ordet!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Louise Bertilsson - 10 oktober 2010 16:33

Mycket fika blir det när man fyller år. Men det hör ju liksom till...


Igår var Anders familj och närmsta släkt här. Vi hade bakat kladdkaka och till det grädde och persikohalvor, mums!


Idag fick vi hjälp att äta upp resterna av gårdagens fika. Bra det eftersom det lätt blir så att man föräter sig på allt det goda annars...

Av Louise Bertilsson - 10 oktober 2010 12:43

10 oktober 2010.


101010.


Häftigt när det blir så där att datumen och årtalet blir en rolig kombination.

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2010 19:48

Det är ingen vanlig dag idag. Det är nämligen min farfars födelsedag!

Därför ägnar jag det här inlägget bara till dig farfar. Världens bästa!

Kramar i massor på Din dag!

GRATTIS!!

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2010 22:00

Värsta krocken idag. På tv:n alltså. Massa bra program att se och naturligtvis är de samtidigt!!


Som tur var så spelade vi in. Satte Arga snickaren och Greys Anatomy på inspelning och så tittade vi på Bonde söker fru, Berg flyttar in och Välkommen åter.


Nu ska jag krama kudden! Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 5 oktober 2010 19:38

Var ute hela förmiddagen på jobbet. Vi gick till skogen och hade "Knytte". Jätteroligt, och riktigt lyckat! Och kanonbra väder hade vi också. Kunde inte bli bättre faktiskt.


Sen efter mellis så gick vi ut igen, men då var det betydligt kallare. Det blåste isbjörnar i luften så när det inte kändes som att jag skulle frysa ihjäl så höll jag på att blåsa bort. Har frusit hela tiden sen dess, men nu har jag tagit en varm varm dusch och botat kallheten.


"Äntligen hemma" kl 20 fick jag se, det måste ses.

Av Louise Bertilsson - 5 oktober 2010 19:32

När jag kom hem från jobbet idag (slutade kl.17) så sa Anders så här: "du är sugen på pizza va?"


Öh, nej det var jag verkligen inte. Men jag insåg att jag inte skulle orka laga nån mat, hade för den delen inte nån aning om vad jag var sugen på heller så jag gick med på att köpa pizza.


Det är jag glad för, för sjutton va go den var! =)

Av Louise Bertilsson - 4 oktober 2010 15:46

4:e oktober idag. Kanelbullens dag. Det uppmärksammades på jobbet med jättegoda bullar, tack Lisa! Sen blev det grillning ute till lunch eftersom vi firade förskolans födelsedag idag också. Mycket "firande" på samma dag. Perfekt att "baka" ihop det till en och samma dag.


Bakar bullar nu jag också så att Anders blir överraskad när han kommer hem om drygt en halvtimme. Då ska han få färska bullar, dock inga kanelbullar. Bidde vanilj istället. Så jag döper om dagen till Bullens dag istället... HEHE =)


Nu piper det i köket, måste dit å pensla och sen kasta in första plåten i ugnen.

Av Louise Bertilsson - 3 oktober 2010 19:36

Tror visst bestämt att jag har en liten downperiod i mitt bloggande. Har nog tagit en liten omedveten paus. Faktiskt. Tycker att det är fruktansvärt kul att blogga.. Men.. Just nu vet jag nog helt enkelt inte vad jag ska skriva riktigt... men jag lovar att skriva så fort jag vet vad jag ska skriva om. Så ni får gärna fortsätta kika in här med jämna mellanrum, för man vet ju aldrig när det dyker upp nån ny liten text =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards