Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Louise Bertilsson - 6 september 2010 20:32

Direkt efter jobbet idag var det p-möte (personalmöte). Kom hem strax efter 19.30 Även fast det var jobbigt att ha möte idag när vi var på kurs hela helgen så är det ändå fruktansvärt skönt att det är över nu. Det hade varit 1000 gånger jobbigare att ha det framför sig i veckan... kvällsmöte på måndagar är det bästa!! Är SÅÅ glad att alla andra också tycker det! =)


Bidde en promenad och nu är det dags att besöka duschen. Sen ska vi kolla på det nya avsnittet av Ullared-serien. Har inga förväntningar alls, för jag misstänker att det kommer bli blaj av alltihopa.. misstänker att Morgan och hans kompis Ola-Conny kommer förstöra hela serien... igen...


Aja... duschen var det ju!

Av Louise Bertilsson - 6 september 2010 20:28

Anna, idag är det Din dag. Så jag skickar dig massa massa kramar dagen till ära!


GRATTIS världens bästa Anna!!

Av Louise Bertilsson - 6 september 2010 12:15

Helgens kurs är nu slut. Skönt men samtidigt lite lite tråkigt att splittras från gruppen som har varit kanonbra! 


Vi fick kursintyg och medalj eller vad man ska kalla det.


Jätteskoj kurs har det varit, men jag var riktigt trött igår kväll. Somnade till tv:n. Och så hade jag sovmorgon idag, vilket var väldigt behövligt kan jag meddela.


Jag vann förresten en tävling i lördags där vi våra medlemskort var lotten. Vann ett tändstål. Hehe...


Så nu är det "bara" 5 dagar kvar til helg...välbehövlig helg!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards