Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Louise Bertilsson - 14 september 2010 21:36

Nu är jag trött i ögat. Det kändes som att föräldramötet var lyckat, tror att föräldrarna var intresserade av det vi hade att säga om de nyintroducerade aktiviteterna "knopp", "knytte" och "mulle". Ska bli jätteskoj att sätta igång med det om några veckor!!


Nu tänker jag nog ge efter för John Blund och förflytta mig till sängen.


På återseende imorn!

Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 14 september 2010 12:12

Jobbar sent idag. Föräldramöte är anledning. Så direkt efter jobbet ska det förberedas lite inför kvällens möte. Och när jag väl kommer hem ikväll så blir det inte mycket tid kvar innan det är dags att besöka sängen igen... duscha, äta nåt och sen kika på idol är väl i princip det som kommer hinnas med idag.

Men men, tur att det bara är en engångsföreteelse som inträffar ytterst sällan.


Sitter i personalrummet just för tillfället och har rast. Ute regnar det. Trist väder. Blir nog en innedag resten av dagen kan jag tro. Tur att vi var ute på förmiddagen ett par timmar iallafall.


Det börjar märkas att det är höst på riktigt. Kyligt ute. Fler och fler löv lägger sig som ett täcke på marken...


Meningslöst inlägg idag, jo jag vet.. men ibland blir det så..


Hoppas att det snart kommer nån mer som ska "rasta" så jag slipper sitta här alldeles ensam. Mycket roligare med sällskap ju...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards