Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2012 18:23

Idag när Ida sov efter lunchen så fick hon andas värmlandsluft. Hon sov nämligen i de värmländska skogarna, i Hagfors närmare bestämt. Vi var nämligen på kalas hos bästa farfar som fyller år imorn. Men först en tripp till min moster och sambo för lite lunch. Även mormor kom dit, så idag har vi träffat hela släkten kan man lätt säga. Hela min släkt på en och samma dag. Och supergod tårta blev det också, vilket inte alls var helt fel. 


När vi kom hem åt vi lätt kvällsmat - äggmacka och hemgjorda potatisbullar till de som ville ha. Mätta blev vi och det är huvudsaken. 


Nu är Anders och Ida ute och får lite frisk luft. De invarderar sandlådan om jag misstänker rätt. Jag passar på att blogga och sen ska jag vattna blommorna för det glömdes helt bort igår efter jobbet. 


Sen blir det lördagsmys framför tv:n. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards