Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Louise Bertilsson - 27 oktober 2012 20:56

Drömmar kan vara otäcka och sorgsna. Men de kan också vara helt underbara. I natt var det en sådan natt då jag drömde en helt underbar dröm. När jag vaknade upptäckte jag att det bara var en dröm, men jag hade gärna velat stanna kvar där. Länge. Hade velat stanna upp och bara vara en stund till med dig.  


När jag vaknade berättade jag för Anders vad jag hade varit med om i drömmarnas värld. Och jag hade tårar i ögonen. Tårar av lycka. För det var precis så jag kände det, jag kände mig lycklig som fått träffa dig och prata med dig i natt. Det betyder! 


Du var så... du liksom. Det var du, precis som jag minns dig. Det var himla roligt att se, det gjorde mig glad. Jätteglad. Och när jag berättade för Anders om vårt nattliga möte och vårt samtal så kunde jag inte hålla ögone torra. Jag tänker på dig i stort sett varje dag...och även på nätterna finns mina tankar hos dig.. Saknar.


Synd att man ska vakna så snabbt från en sån bra dröm. Mitt hjärta kommer iallafall att minnas denna natt oavsett vad. Den var väldigt betydelsefull. Värdefullt. Och även om jag bara minns några korta sekvenser av drömmen så är jag glad. Tack för att du fanns! =) 


Nu ska jag torka mina tårögda ögon igen och fortsätta se på tv innan det är dags att sova. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards