Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Louise Bertilsson - 22 april 2015 11:45

Med pyttelite mat och en fruktsmoothie i magen, somnade våran lilla kille gott ute i vagnen.

40.0 i feber, så en supp satt inte fel. Nu hoppas jag att han sover bra, så lilla kroppen får vila.

Av Louise Bertilsson - 22 april 2015 11:01

Soffhäng med lillprinsen.

Av Louise Bertilsson - 22 april 2015 09:22

Vilar lite när det blir för jobbigt att leka.


Det är inte kul att vara sjuk.

Mamman passar på att mysa. Det är bäst att passa på när det nästan är det som orkas med.

Av Louise Bertilsson - 22 april 2015 09:20

Fläta beställd. Och jag blir alltid så stolt när jag lyckas. Det är svårt tycker jag. Men när Ida säger att det är jättefint så kan jag inte vara annat än nöjd.


Jag och Måns är hemma idag. VAB med febrig liten kille. Jag vaknade i natt av att jag låg bredvid ett hett element som inte kunde ligga still. Rörde sig oroligt i sömnen. Javisst. 39.5 i temp. Lite välling å en supp så somnade vi om.

Ida fick välja helt själv om hon ville vara hemma med oss eller gå till dagis. Hon ville gå å leka på dagis så det fick hon göra.

Måns har tagit fram doktorsväskan för att bota sig själv. Hihi. Mellan hans undersökningar lägger han huvudet i mitt knä å myser. Orkar inte annat. Mammas lilla hjärta.

Men likt 17 finns det folk som har en tendens att lyckas få mig att få dåligt samvete trots att jag gör det jag ska göra - vara hemma med mitt sjuka barn. Jag blir så irriterad över att jag inte bara kan ignorera. Jag vet det men ändå är det jobbigt när man blir bemött på ett visst sätt.


Nu ska jag göra allt som står i en mammas makt för att min lilla prins ska bli frisk.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards