Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 april 2015

ego

Av Louise Bertilsson - 25 april 2015 19:58

Hör inte till vanligheterna att jag är ego. Men idag är jag det. Jag har nämligen haft en bra dag för mig själv i Ludvika. Först gick jag på barnloppis utomhus på stan, men det var inte så mycket att ha faktiskt. Några fynd gjorde jag iallafall. Kikade även in på Folkets hus i väntan på den bokade tiden. Köpte jag mat och begav mig mot Zynk. Klippning stod nämligen på schemat, och jag hade bestämt mig för att göra nåt annat än att bara toppa. Nåt lite roligare liksom, en mer frisyr. Så så fick det bli. 


Ca 1 dm kortare, lite uppklipp nertill och kortare lugg och massa minuter senare:


     


Jag vågade mig på att testa en trainee som är under utbildning och jag är riktigt nöjd med hennes jobb! Hon sa att det var det längsta och tjockaste håret hon har jobbat med, så det var nog en liten utmaning för henne. Men hon fixade det bra med stöd av sina kollegor. Jag kan nog säga att jag var ett bra träningsobjekt, hihi. 


Bra pris eftersom det var en trainee, och det ingick även tvätt och hårbottenmassage. Tummen upp! 


Jag är imponerad över att man kan vara så duktig fast man bara är 18 år. 


Kan absolut tänka mig att gå tillbaka, men det kostar ju mer än dubbelt så mycket som min vanliga frisör så jag måste nog ta en liten funderare på det. Men jag är absolut nöjd. Och det sägs ju att nöjda kunder kommer tillbaka =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards