Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Louise Bertilsson - 25 juli 2009 15:11

Skickar en hälsning till Irish soft coated wheaten terriern Dennis som fyller 5 år idag.


Tänk att du blivit så stor gubben!


 


Till vänter på bilden är han inte ens 8 veckor, vi är bara och hälsar på honom hos sin mamma och sina syskon. Man kan inte tro att det är samma vovve va till vänster va, men det är det?! 

Av Louise Bertilsson - 25 juli 2009 13:38

Nu är det klippt, gräset alltså...

Av Louise Bertilsson - 25 juli 2009 10:55

När jag var inne i duschen hörde jag helt plötsligt att nånting lät KRASCH! och jag ropade efter Anders för att höra vad som hade hänt.

Men inget svar..


Jag skyndade mig för att se om om han hade gjort illa sig. Han var nämligen ute på balkongen och bytte fasad på husets framsida, och en olycka händer så lätt.


När jag kom ut på balkongen fick jag se att Anders var oskadd, men jag frågade ändå vad som hade hänt, och kan du gissa?

Det var en blomkruka som hade ramlat ner från fönstret där han var och rev panelen.


Vilken lättnad!!!


 


Så här såg det ut när jag kom in i rummet... Tur att det var en av de fula krukorna som gick åt skogen... det hade kunnat vara värre..

Av Louise Bertilsson - 25 juli 2009 10:40

Måste hålla med Lisa om att det här är nåt för alla att se!


Häftigt.

Mäktigt.

Roligt.

Annorlunda.


Jag fick en glad känsla i kroppen när jag såg det här klippet!


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1650554/paret-dansar-loss-mitt-under-vigseln

Av Louise Bertilsson - 25 juli 2009 09:59

Igår kväll när Anders och min pappa satte upp hyllor så strosade jag och mamma omkring i skogen.

Och vet du va?!

Vi hittade massa svamp, kantareller. Det lyste gult på vissa ställen.

Så nu har de nåt gott att se fram emot i Landforsen.


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards