Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Louise Bertilsson - 22 juli 2009 22:29

Fick veta att en av mina gamla arbetskamrater där jag jobbade förut hastigt har gått bort vid en ålder på bara 60 år   :(


Tänk att livet kan vända så snabbt.


Mina tankar finns hos er!

Av Louise Bertilsson - 22 juli 2009 22:25

När jag var i garaget och flyttade om på verktygstavlan slog jag mig på långfingersnageln med en tång. Gud va ont det gjorde!! Aj aj aj!

Jag blev yr i skallen, var tvungen att sätta mig en liten stund tills det gick över. Läskigt hur det blir när man får en smärre chock så där.

Av Louise Bertilsson - 22 juli 2009 17:02

Nu har vi precis kommit hem från Borlänge.

Har varit till Jula och Biltema bland annat och köpt lite grejer för att kunna organisera garaget med hyllor och sånt.


Jag känner på mig att det kommer bli sååå bra!


Svängde in på Handelshuset också för att kolla efter nya stövlar till mig, men det var stängt...Hmm.. undrar varför..


Nu ska Anders precis måla taket i grovköket.

Och när han är klar med det tar jag över och målar dörrkarmen.

Av Louise Bertilsson - 22 juli 2009 10:07

Gick med i facebook igår kväll så nu försöker jag komma underfund med hur man bär sig åt. Kul att kunna hålla kontakten med gamla klasskompisar från grundskolan, gymnasiet men även högskolan.


Måste ut i garaget och mäta sen, vi ska nämligen sätta dit fler hyllor så att vi får mer förvaringsmöjligheter även där.


Jag känner att jag har värsta städrycket vad gäller organisation och ordning! Men det är himlans kul när det blir klart och man kan hitta det man söker utan att bli halvt hysterisk först.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards