Loja har ordet!

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Louise Bertilsson - 26 juli 2009 19:42

Jag tror att jag fick en släng av att vara lika stark som starke Adolf.


Har nämligen burit och skjutsat kantsten som har varit vid rabatten på framsidan. Men nu är de borta!


Och jag tror att jag vet en som kommer att ha träningsvärk imorn...

Av Louise Bertilsson - 26 juli 2009 15:38

Har nyss fikat och innan dess spelade vi lite kort. Och i vanlig ordning förlorade jag nästan hela tiden.


Alldeles strax tänker vi trotsa vädrets makter.

Vi tänker sätta på oss regnkläder och ta en promenad i den blöta världen.


Det finns ju ett ordspråk som säger att det inte finns några dåliga väder, bara dåliga kläder. Men jag måste säga att det där ordspråket inte stämmer, för jag kallar inte regn och rusk för bra sommarväder....  


Regnkläderna, nu kommer jag och hämtar er!

Av Louise Bertilsson - 26 juli 2009 12:40

Har hösten redan intagit Sverige i sitt grepp?

Gula löv har börjat falla från björkarna, svamparna växer så det knakar, solen lyser med sin frånvaro, det är mörkt och kallt, och det regnar som aldrig förr..


Nej, snälla.. säg att jag har fel.. säg att det fortfarande är sommar.

Deppigt annars.


Skulle vilja vara ute i trädgården och greja vid rabatten på framsidan, men jag får vackert vänta tills det blir uppehåll.


Och Anders vill byta klart fasaden, men det går ju inte heller så länge det regnar..


Så jag ber de som bestämmer vädret att stänga av kranen!!! Det räcker nu!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards