Loja har ordet!

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Louise Bertilsson - 12 december 2010 18:26

Måste bara säga att kvällsmaten blev superdundergod!

Crabfishlåda stod på menyn och den blev ännu mer lyckad än vad den brukar bli:

  

Av Louise Bertilsson - 12 december 2010 15:58

Idag var det dags för julgransjakt. Äkta vara ska det vara så jag begav mig ut på en promenad till vägen snett ovanför oss. Där säljer nämligen Lions granar. Nära och bra. Perfekt!


Hittade iallafall granen med stort G (det var bara att hoppas att Anders skulle tycka lika). Så jag gick hem igen och så tog vi bilen och släpet och åkte och kikade. Och nu har vi just den granen i våra ägor!


Så julgransjakten är över för i år. Snabbt och smärtfritt gick det även i år! =)

Av Louise Bertilsson - 12 december 2010 15:50

På förmiddagen fick jag ett sånt där bakryck. Gjorde maränger eftersom vi upptäckte igår att alla våra ägg hade gått ut i datum så idag massproducerade jag maränger. En del blev kanonbra, medans andra inte blev lika lyckade.


Sen efter maten bakade jag lite pepparkakor. Det var faktiskt svårt.

Men här är iallafall resultatet:

  

Men sammanfattningen av bakningen idag var att det var svårare att baka pepparkakor och maränger än bullar och matbröd.. men nu har jag iallafall försökt, och goda bidde dem! Visst SER de goda ut?! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards