Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Louise Bertilsson - 23 december 2010 18:40

Nu kommer dagen då jag vill dela världens bästa nyhet med ALLA!

Många vet redan, men inte alla (har försökt berätta det för dig Iddeh, men du har inte varit online samtidigt som mig så det har inte gått så bra...)


Har velat skrika ut det för hela världen länge, men jag har hållt mig tills vi varit på ultraljud (UL). Det är ju faktiskt egentligen först då man får veta om allt ser bra ut.


Vi vet att vi väntar på att en liten flicka ska komma till oss i maj 2011 =)


Från början ville vi inte ta reda på könet och trots vår nyfikenhet gjorde vi UL utan att ta reda på vem det är som bor där inne i magen... men det blev inte riktigt som vi hade planerat, för vi hade i slutändan inget val än att få reda på könet i och med att vi mer eller mindre tvingades göra ett fostervattenprov då det fanns misstankar om att allt inte stod rätt till med bebis. Många tankar, funderingar och tårar har gjort oss sällskap den senaste veckan... oro till tusen är nog bara förnamnet... MEN!!

Igår när vi var på UL nr 2 fick vi veta att den lilla flickan är HELT friskförklarad och därmed fick vi den BÄSTA julklappen man kan tänka sig!! Det går inte att beskriva lättnaden vi kände när läkaren sa: "nu friskförklarar jag den här lilla fröken".


En stor sten föll från våra hjärtan och vi andades ut rejält! 


En helt underbar känsla att vänta barn, men samtidigt ofattbar. Tänk att turen har kommit till oss att få bli föräldrar. Är såå himla glad!!


Älskade barn! Tänk att du kan beröra så ofantligt mycket och många fast du ligger i magen... Blir helt rörd när jag skriver... tårarna letar sig nerför kinderna.


Kan inte beskriva hur GLADA vi är! Lyckliga som få!


Återkopplar till blogginläggets titel: ENORM BEBISLYCKA!!!


  

Det bor en enormt värdefull skatt i min mage!! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards