Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Louise Bertilsson - 27 december 2010 18:20

Idag har vi varit på mellandagsshopping i Borlänge (vi var inte ensamma vill jag lova). Vi åkte 09.10 i morse och den här gången tog vi med släpet. Det var inte för att kunna handla som tokar på rean utan det var för att vi skulle till Byggmax och köpa grejer till projekt vägg som ska återuppbyggas i barnrummet.


Kl 09.57 parkerade vi bilen utanför Barnens hus. Och det var riktigt tur att vi kom i så bra tid dit (de öppnade 10). Det vi skulle ha (babyskydd med bas till bebisen) tog nämligen slut direkt när vi var där. Det är ju sååå tokigt att de annonserar i tidningen om att de rear ut t.ex ett babyskydd och så har de bara 5 exemplar.. Så "först till kvarn" gäller ju verkligen! Tror att vi kommer bli riktiga nöjda med första bilbarnsstolen =) Den verkar riktigt bra och har fått bra i krocktester och så också å det är ju en fördel.


Sen bar det av till kupolen för att kolla lite grann. Kunde väl aldrig tro att de hade rea på mammakläder på H&M, men det hade de. Så det blev lite mammashopping =)


Vi tog en liten paus i shoppandet och åkte till C&J:s husbygge för att kika. Det kommer bli sååå fint när det är klart, det är jag bombis på!


Och sist men inte minst bar det av till Byggmax som jag tror är en av världens tristaste affärer... tid tar det och dyrt blir det nästan alltid... kom dock lite billigare undan än vad vi hade räknat med så det var ju en fördel.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards