Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Louise Bertilsson - 7 november 2014 20:13

Första jobbveckan avklarad. Skönt med helg efter att ha jobbat till 16.30 - 16.45 varje dag. Känns tufft med tanke på att jag är van att sluta så var tredje dag annars. Anledningen till tiderna just den här veckan är att jag började comebacken med att gå en kurs. En kurs i dialog. En superbra kurs som jag kommer ha stor nytta av. Så himla bra!!


 


Kursen var som sagt toppenbra!


Men idag gjorde jag riktigt comeback på jobbet. På mitt jobb. 


Det var jättekul att komma tillbaka igen. Det kändes bra. En del nya barn och deras föräldrar att lära känna och gamla bekantskaper att möta. Spännande och jättekul! Såklart även jättekul att träffa mina arbetskamrater igen. Det är alltid kul att välkomnas tillbaka av många välkommen-tillbaka-kramar. Det värmer.  


Misstänker att jag kommer sova gott bredvid prinsen i natt =) Men först soffan med gotte som avslut på första arbetsveckan på mer än 1 år. Jag fortsätter att låta den här dagen vara en parentesdag i parentesveckan. Känns som en fruktansvärt onyttig vecka, dels för att vi fick äta på restaurang varje dag på kursen, och fika på eftermiddagen, och dels för att idag var det en kollega som bjöd på en kaloribomb som jag aldrig skådat tidigare. Fruktansvärt god var den! Gudomligt god. Mums filibabba! =) 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards