Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Louise Bertilsson - 27 november 2014 21:30

I morse när jag gick till jobbet hade jag behövt skridskor på fötterna. Det var ett tunt tunt snötäcke, men under det var det is. Det gällde att gå försiktigt för jag ville absolut inte ramla, jag är livrädd för att skada mina handleder mer än vad de är. Jag klarade mig som tur var. Cykeln var inte att tänka på eftersom jag inte har bytt till vinterdäck på den än. Så apostlahästarna fick det bli.

Det var en skön morgonpromenad bland allt glittrande snö å is. Fint landskap fick jag njuta av när jag förflyttade mig till jobbet!

Ida blev jätteglad när hon såg att det var snö ute. Hon passade på att leka med frosten.


Och så åkte hon pulka på frosten. Jag fick en liten filmsnutt skickat till mig när jag var på jobbet. På filmen var det en skrattande tjej i pulka som blev dragande av pappa. Hehe :-)

Kommer vintern nu? Hoppas!

Av Louise Bertilsson - 27 november 2014 21:16

Att bestiga stolar är såå kul hälsar Måns. Det är ju helt omöjligt att klättra ner igen så han passar på att spana när han har bra utsikt. Han passar också på att prata en massa eftersom han är stolt över sin bedrift.



Älskade busunge!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards