Loja har ordet!

Alla inlägg under februari 2015

Av Louise Bertilsson - 20 februari 2015 20:49

Japp, detta ska bli spännande! ;-)

Av Louise Bertilsson - 20 februari 2015 16:21

Guldfredag på jobbet idag. Tidig fredag OCH planering nästan hela jobbdagen. Vi har fått jättemycket gjort. Tror nog att chokladen gjorde susen ; -)

Nu är det helg sen några timmar. Välbehövlig helg, ska bli såå skönt. Hoppas kunna bli klara med tvättstugan, än är det lite småfix kvar.


Men innan jag gör nåt annat måste jag leta reda på den minsta familjemedlemmen. Hmmm. ... Var är Måns?

Av Louise Bertilsson - 19 februari 2015 18:15

Idag är det 4 år sedan den kallaste dagen på hela den vintern. Dagen då jag sa ja till min man, dagen då vi gifte oss. Jag var vacker som en prinsessa för en dag, och jag var lyckligast i hela världen. 


Älskar dig Anders! 


Jag är såå lyckligt lottad som har dig i mitt liv. Jag är så glad att det är vi. Vi, det betyder så mycket. 


Det var förstås ett vi många år innan vi gifte oss också, men det var på bröllopsdagen för 4 år sedan som jag kände att vi blev en familj på riktigt. En familj med samma efternamn, precis som jag vill ha det. Ida låg ju i magen så det var viktigt för mig att få samma efternamn, alla 3. Och Anders uppfyllde min dröm om att gifta mig med bebismage. Det är kärlek det! 


Störst av allt är kärleken <3

Av Louise Bertilsson - 18 februari 2015 12:49

Snuttis och väskan är namnade för nu ska våran lille kille börja dagis. Första dagen på förskolan gick bra. Både mamma och pappa var med idag. Han är en försiktig liten kille, men det går ändå bra. Det är mycket att kolla på å lära sig. Vi tar en dag i taget så går det nog bra.

Av Louise Bertilsson - 17 februari 2015 15:50

Fettisdagen idag. Då äter vi förstås semlor! Dubbelt upp till och med - både på jobbet och hemma. Det gäller att "offra" sig. Fast det gör jag gärna. Älskar hemgjorda semlor :-)


På jobbet fick vi minisemlor med vaniljsås och hemma gjorde jag klassiska med mycket mandelmassa i. Båda varianterna är förstås jättegoda, men jag älskar ju mandelmassa så för mig är valet enkelt =)

Av Louise Bertilsson - 16 februari 2015 20:01

Det pratas som aldrig förr om femtio nyanser-serien eftersom den nyligen har haft biopremiär.


Jag vill gärna se den, men jag har bestämt mig för att läsa böckerna först. Nån som har hela trilogin till salu kan väl hojta till? 

Av Louise Bertilsson - 16 februari 2015 19:57

Cyklade till jobbet idag. Det var lite knivigt. Det gällde att hålla tungan rätt i mun, för det var verkligen glashalt på vissa ställen. Många ställen. Alldeles för många ställen. 


Fick försöka hålla mig i bilspåren, för där var det mest fäste. På vissa ställen helt bart, och då kunde farten ökas, men det varade inte länge för sen kom isen igen. 


Det var faktiskt lite läskigt. 


Möttes av familjen när jag slutade jobbet. Vi var ute och åkte lite kana innan vi gick in och började med kvällsmaten. 


Imorn blir det bilen till jobbet så jag kan plocka upp bästa Ida på hemvägen =)

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2015 21:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards