Loja har ordet!

Alla inlägg under februari 2015

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2015 15:30

Egengjord semla, det är nånting som är svårt att slå. Mycket mandelmassa blandat med brödet och lite mjölk, och mycket grädde. 


Gjorde en sån smarrig mellis-semla idag. Jag njöt! 


Andra semlan för i år, och på tisdag när det är fettisdagen blir det garanterat en till =)


Tänk att det kan vara så himla gott. 

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2015 22:48

Säger nu God natt efter en väldigt bra alla hjärtans dag med familjen och bästa vännerna i Falun.

Dagen bjöd bland annat på skridskoåkning, utelek, 1-årskalas, god mat och gofika. Allt i goda vänners lag. Tusen tack för en riktigt lyckad och bra alla hjärtans dag!

Tänkte bjussa på lite bilder men det får bli imorgon.

God-natt-kram till mina läsare. Och en extra kram till min mamma och pappa dagen till ära <3

Av Louise Bertilsson - 13 februari 2015 16:42

När Måns hjälper till blir det inte alltid så bra. Det blir merjobb kan man säga. Men viljan att hjälpa till är det inget fel på.

Av Louise Bertilsson - 10 februari 2015 19:51

Känslan när man kommer hem efter en lång dag på jobbet och får krama barnen. Mycket och länge. Jag behöver inte säga att jag har längtat va?

Av Louise Bertilsson - 9 februari 2015 20:58

Gårdagen i korthet:

Skridskoåkning i solen. Pulkapromenad som avslutades med att jag och Ida åkte racerfart nerför en superlång backe. Det gick riktigt fort. Sen hade jag och Ida snöängelfabrik på baksidan och Måns förberedde för nästa säsong (han varmkörde leksaksgräsklipparen i snön på altan). Mycket ute med andra ord. Vi fångade solen!


Jag lyckades ganska bra med min ängel.

Av Louise Bertilsson - 7 februari 2015 22:05

Innan det är dags att krypa ner i sängen så ska Walter få en massa grattiskramar och hurrarop på sin allra första födelsedag. Ett stort grattis alltså till Walter på 1-årsdagen önskar vi 4!

Vi hoppas att du är nöjd med din första födelsedag. Tyckte du om tårtan? Har du fått mycket paket? Snart ses vi å då ska du få mer paket. Födelsedagen fortsätter.

Tänk att det redan gått 1 år sedan du föddes, världens bästa lilla Walter <3

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2015 18:08

Idag skickar vi ett cybergrattis till min faster som fyller år. 


GRATTIS från oss 4!


Hoppas att din dag varit så bra som du önskat. 

Av Louise Bertilsson - 4 februari 2015 18:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards