Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2016 22:50

När man är glad över att Ida beställde tacos till kvällsmat och åt riktigt bra så avlöser Måns med feber. Hosta, feber och snor är status på Måns just nu. Det fanns alltså en bakomliggande orsak till att han somnade helt av sig själv i soffan tidigare idag. Han har varit ovanligt lugn. Men inte känts speciellt varm. Men det gör han nu. Varm och hängig. Och hostig. Hoppas att det går över snabbt.

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2016 15:30

Ida frågade nyss vem som har namnsdag idag, och Anders gick och kollade. Agata och Agda var det. 


Då sprang Ida direkt till fönstret och sa "grattis på namnsdagen Gatan". 


HAHA!!


Det är inte alltid så lätt att veta vad man kan heta. 


Hon mår förresten mycket bättre idag. Inte spytt sen igår tidigt på morgonen. Vi hoppas verkligen att det bara var det och sen ska hon jobba tillbaka aptiten. 


Måns somnade i soffan idag vid halv 2. Han har slutat sova middag hemma, men när man hostar som en tok på natten så är det svårt att inte vara trött. Så han sov. 


Och Viggo spydde mer än vanligt på förmiddagen, men det är ju så svårt att avgöra vad det kan bero på. Men han är pigg och sig själv i övrigt så jag tror nog att det bara var en tillfällighet. 


Peppar peppar, men än så länge har varken jag eller Anders känt nåt. Och så hoppas vi att det förblir. 

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2016 15:26

Inviger nya sjalen till min närhetstörstande lilla älskling. Han godkände den får man ju anta eftersom han somnade. Jag kunde sitta och skriva vid datorn med BÅDA händerna, vilket lyx! :-)

Men det krävs en hel del träning för att få till det bra. Det var svårt att spänna fast ordentligt när Viggo satt i och tyngde ner. Det är då jag önskar att jag hade massa mer tålamod än vad jag har. Jag ger ju gärna upp när det inte blir som jag vill, men jag ska försöka få till det. Måste träna. Måste. För det skulle underlätta en hel del att få händerna fria.

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2016 13:58

Idag säger vi grattis till min faster som fyller år!

GRATTIS!


Hoppas att din dag blir som du vill. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards