Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Louise Bertilsson - 6 november 2010 18:26

Måste ju även berätta att jag har ätit världens godaste jordgubbsylt idag. Made by Anders! Jättegott, verkligen!

Av Louise Bertilsson - 6 november 2010 18:22

Tro det eller ej, men jag tappade bort Anders idag. Inne.


Jag satt i vardagsrummet och bläddrade i en tidning och upptäckte helt plötsligt att det var helt tyst omkring. Ingen som satt vid datorn. Inge musik. Ingenting. Så där tyst det kan vara när barn gör hyss ni vet?!


Så jag ropade: "vad gör du Anders?"

Han svarade att han var nere och provade dra tapet i det enda rummet som är kvar och som står på tur i renoveringsordningen.


Jag gick förstås ner för att se vad han hade påbörjat och blev förstås fast!

Och vips så var nästa projekt igång (men bara lite småpulande).


Tänk att det är såå härligt när tapet stäpper från väggarna, terapi.


Ska nog återgå till tapetrivningen en liten stund innan det är dags för en dusch.

Av Louise Bertilsson - 6 november 2010 15:02

Nu har jag klippt gräset för sista gången i år. Bensinen i gräsklipparen är fruktansvärt slut, så nu har han gått i ide för den här säsongen. Natti natti.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards