Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Louise Bertilsson - 13 november 2010 18:45

Jag har fått kommentarer om att det varit nästintill tomt i min blogg den sista tiden... och ja jag vet... ibland blir det så, men jag tror att ni som vet, ni förstår.. ni andra får gissa.... men iallafall så kommer här ett sånt där superduperonödigt inlägg om att jag tänker duscha nu och sen kolla på tv resten av kvällen (undrar vad bara). Ska iallafall spela in filmen som börjar 21.30 på 3:an "Liar Liar". Har sett den en gång förut och det var i London när jag var på klassresa med klass 6 i Håksbergs skola. Tänk att vi var så duktiga att samla ihop pengar så vi kom med hela klassen till London!


För övrigt så somnade jag på bion i London, men det var inte för att filmen var dålig, utan det var för att jag var så fruktansvärt trött. Det är inte lätt att vara 12 år och på klassresa och i full gång i storstan London med allt vad det innebär. Antar att jag slappnade av i biostolen... Därför vill jag se filmen en gång till.


Aja, utsvävningar när jag egentligen bara skulle meddela att jag skulle duscha.. hehe..

Av Louise Bertilsson - 13 november 2010 18:29

Var till Borlänge idag för att leta efter badshorts av modell längre till Anders.

Efter många om och men hittade vi det vi sökte. Det har varit riktigt svårt att hitta faktiskt, jättekonstigt tycker jag eftersom det borde vara säsong året runt för bad (dels inomhus och dels de som åker utomlands).

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards