Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Louise Bertilsson - 18 november 2010 20:30

Idag har vi haft mycket att stå i. Först var det såklart jobb. Direkt när jag kom hem packade jag varsin väska till mig och Anders med badkläder så att jag var redo att hämta honom från jobbet när han slutade. Åkte alltså till badhuset och simmade. Slog söndagens simning med hästlängder (eller man kanske ska säga fisklängder - hehe).

32 längder simmade vi igår, alltså 800 meter. Jag kände att jag hade orkat simma mer, men tiden medgav inte... Så vi fick lov att duscha och bege oss iväg till nästa anhalt som var Anders föräldrar.


Grattade Olle på födelsedagen: GRATTIS än en gång!


Och sist men inte minst passade vi på att handla på MM innan vi åkte hem. 10-kronorsveckan kan man ju bara inte missa!! =)


Nu är vi hemma igen efter dagens alla göromål, tänk vad mycket man hinner på en eftermiddag egentligen... Och ibland tycker man att man inte hinner nånting alls... så olika det kan vara.


Nu ska jag sluta babbla och bege mig till soffan.


Imorn väntar en guldfredag på jobbet!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards