Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Louise Bertilsson - 14 april 2010 19:41

Åkte till Sibylla i Ludvika efter jobbet och premiäråt årets första mjukglass. Det var riktigt gott kan jag meddela. Jag valde en mjukglass med smaken vanilj/choklad. Men den smakade mest som vanlig mjukglass, men med en liten liten gnutta smak av choklad emellanåt. Det hade gärna kunnat få smaka mer choklad, men men...

Gott var det iallafall!


Vi provkörde en bil också. En Kia Ceed.


Handlade på Willys på hemvägen (träffade en gammal jobbarkompis - riktigt trevligt), men innan dess var vi till Anders föräldrar och hälsade på.


Anders har sett både Tussilago, blåsippor och vitsippor nu. Nu är våren här på riktigt! Hoppas att den är här för att stanna också, nu vill man ju fortsätta ha det här fina vädret, men jag tror faktiskt att det kommer vända snart.. hörde rykten om det idag.. tyvärr..


Nu promenad, sen dusch och sen avsluta kvällen med Fuskbyggarna.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards