Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Louise Bertilsson - 21 april 2010 17:30

Ni kunde väl inte tro att dagen då jag meddelar att jag och en till personal varit i köket på jobbet och fixat mat till ca 50 personer skulle komma?


Om jag ska vara ärlig så trodde inte jag heller det, är imponerad av mig själv faktiskt. Behöll till och med det glada humöret hela tiden, konstigt, men sant! =)


Även fast det bara blev rester, så blev alla mätta och glada. Barnen iallafall, måste ju erkänna att det blev en liten liten touch av bränt, men det är sånt som händer. Man lär sig alltid nåt nytt. Man måste ju våga prova. Och jag vågade, och jag måste faktiskt säga att jag lyckades relativt bra med tanke på att det var första gången.


Jag gjorde klart för personalen att om det är nån som klagar så kommer det vara sista gången jag är i köket. Hehe... ;)

Av Louise Bertilsson - 21 april 2010 17:19

Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står....... Kvinnan har läst hela den här texten. Mannen tittar fortfarande på sin tumme... =)


Hittade detta när jag surfade runt på nätet.. stämmer det tro?

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards