Loja har ordet!

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Louise Bertilsson - 8 juni 2011 16:00

Nu har Ida fått sitt fullständiga namn. Jag och Anders har äntligen lyckats komma överens!! =) (det låter värre än vad det var, men liiiite oense var vi).


Våran dotter heter: Ida Felicia Bertilsson.


Felicia betyder "stor lycka" och vi tyckte att det passade väldigt bra med tanke på berg-och-dal-banan vi var med om vid jul. Vi trodde ju det värsta ett tag där, men det slutade ju lyckligt som tur var!! =)

Av Louise Bertilsson - 8 juni 2011 14:11

Koll på BVC idag. Vägning, mätning och huvudomfång. Allt såg bra ut!! Den lilla damen går upp BRA i vikt!


Vi var även till MVC medans vi var i krokarna. De har sagt förut att vi alltid är välkomna in för att testa mitt blodvärde. Sagt och gjort. Och det var inte kul, det hade nämligen sjunkit lite... så nu höjer vi dosen järntabletter och håller tummarna!! Det känns som ett evighetsgöra att få upp blodvärdet igen... tålamod!


Fick även veta att jag troligtvis har begynnande mjölkstockning och att det är därför jag får feber stup i kvarten... fick tips om hur jag ska göra för att det ska bli bra. De på MVC är verkligen kanonbra, de bryr sig verkligen =)

Av Louise Bertilsson - 8 juni 2011 09:19

I natt var det rekord i sömn.


Även fast Ida var svårsövd igår kväll så somnade hon till slut vid halv 12 tror jag det var, och sen vaknade hon först 6.30 å ville ha mat. Hon vaknade visserligen till några gånger under natten, men med lite gung och närhet så somnade hon om igen.


Duktig flicka!!


Skönt att få sova så många timmar i ett streck.

Av Louise Bertilsson - 8 juni 2011 08:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards