Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2011 20:27

Anders går runt med Ida i famnen och hummar/nynnar Idas sommarvisa. Det är riktigt sövande verkar hon tycka, för det funkar nästan alltid. Hon somnar så sött (ibland efter att verkligen ha stresat emot med vidöppna ögon - man kan ju alltid testa....)

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2011 16:47

När Ida hade ätit färdigt blev det aktuellt att ta ett bad. Hon hade nämligen spytt ner sig totalt så det var enklast att bada fröken så hon blev ren igen. Totalt klädbyte, men även handduksbyte då hon inte riktigt kunde hålla sig när jag svepte in henne i handduken.


Tur att vi har egen tvättmaskin säger jag bara!!

Av Louise Bertilsson - 15 juni 2011 08:45

Anders gör sig redo att bege sig till skolavslutningen, en skolavslutning som är ganska speciell för honom. Det är nämligen så att hans första 9:a som han följt i 3 år går ut nu så det är lite vemodigt tycker han...


Kostymen, skjortan och slipsen på. Skorna putsas i skrivandets stund.


Här är han redo att bege sig iväg:

 

Stiligt va?


Han brukar ha kostym när det vankas skolavslutning. Det är kul att han tycker att det är kul att klä upp sig lite ibland! =) 


Först tror jag att lärarna ska samlas på skolan, sen är det avslutning i kyrkan med eleverna. Våran kyrka. Tror att avslutningarna där är jättefina!!


Sen vankas det sommarlov för alla elever, men lärarna får vackert jobba en vecka till, sen är det deras tur att också bli lediga! Längtar!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards