Loja har ordet!

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Louise Bertilsson - 28 juni 2011 20:20

Anders är ute å tvättar husfasaden på baksidan. Det är nämligen målning på gång. Ena halvan (där vi byggde uteplats) målades förra året, så nu är det den andra halvans tur. Sen är hela huset ommålat =)


Idag när vi var i Ludvika hamnade vi på Dressmann där vi hittade 3/4-shorts till Anders. De hade ett bra erbjudande - tag 3 betala för 2. Så vi passade naturligtvis på att fynda - 3 par shorts för 398 kr. Perfekt med tanke på att det var precis vad han behövde förnya sin garderob med!!


Imorn hoppas jag att vi får möjlighet att montera garderoben som vi köpte igår på Ikea... det blev inte riktigt som vi hade tänkt det idag, det tog mycket längre tid i Ludvika än vad vi hade trott... tur att vi är hemma om dagarna... det kommer fler dagar med mer tid som tur är =)


Alldeles strax ska jag bege mig till soffan där jag tänker tillbringa resten av kvällen.

Av Louise Bertilsson - 28 juni 2011 19:30

Har nyss varit ute och klippt gräset, och jag måste säga att jag faktiskt är imponerad. Jag orkade nämligen klippa hela gräsmattan. 1 timme tog det ungefär. Första gången för i år, mamma har varit guld värd som har hjälpt oss med det när jag inte hade ork efter förlossningen. Men nu är jag tillbaka på banan hoppas jag!! =)


Nu ska jag ta en välförtjänt dusch...

Av Louise Bertilsson - 28 juni 2011 18:19

Perfekt att alltid ha med sig Idas mat när det krisar. Vi var till Ludvika idag å kollade på stan, å Ida blev hungrig. Att amma i bilens baksäte funkade kanoners. Plastad frotté och billiga handdukar är en bra uppfinning när Ivriga Idas är i farten... Bra att restaurangen är flyttbar så man kan stilla hennes hunger =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards