Loja har ordet!

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Louise Bertilsson - 11 juni 2011 12:39

Jag och Ida tog vårt pick och pack och flydde från värmen på övervåningen. Vi flydde i och för sig inte så långt, bara en trappa ner, men det räcker för att få ett annat klimat. Ett mycket skönare klimat speciellt för Ida.


Så nu ligger Ida i min säng med enbart en filt och blöja på sig och grejsar och viftar med armar och ben samtidigt som hon försöker behålla nappen i munnen, vilket inte alltid är så lätt. Och jag sitter bredvid med våran nyinköpa bärbara dator (vi hade pengar kvar från bröllopsgåvorna så vi investerade dem i en bärbar dator). Planen var först att köpa en platt-tv att ha i sovrummet, men vi kom på att vi har mer nytta av en bärbar dator. Den kan man ju också se film i liksom samtidigt som man kan ha större användning av den annars, typ som till att surfa eller skriva nåt på. 

Av Louise Bertilsson - 11 juni 2011 10:05

Idag var vårt kort med i tidningen under Nyfödda, vi var även med på nätet:


http://www.dt.se/familjvanner/familjeannonser?nyfodda=1

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards