Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Louise Bertilsson - 17 december 2013 11:39

Igår eftermiddag var jag på efterkoll hos MVC där vi bland annat gick igenom förlossningen. 


De tog även mitt blodtryck och järnvärde, eftersom jag har haft lite problem med dessa två. Blodtrycket var lite för högt, vilket KAN ha att göra med att jag hade lite feber igår. Och järnvärdet hade sjunkit så nu måste jag börja äta järntabletter (igen) för att det ska höjas till normalvärde igen. Och för att blodtrycket ska sjunka ska jag dricka mycket och vila. Jahapp, återigen denna vila. Jag börjar ju iallafall bli bra på det för den ordinationen har jag ju fått tusen gånger förut. 


Jag märker inget av att järnvärdet har sjunkit, jag mår bra ändå, förutom den där dumma mjölkstockningen som var på g igår. Jag tror att jag lyckades mota bort det innan det bröt ut. Hoppas! Idag mår jag bättre iallafall så jag hoppas att det vände. Men man vet dock aldrig, det kan komma tillbaka snabbt. 


Nu ska jag ta en järntablett för det har jag visst glömt bort idag. Bra början på mitt järntablettsknaprande... hehe...

Av Louise Bertilsson - 17 december 2013 10:52

Gör lite reklam för min annons på blocket. Julklappstips! 


http://www.blocket.se/dalarna/Simpsons_boxar__13_sasonger__nyskick_50930600.htm?ca=6&w=1


Hoppas att nån nappar!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards