Loja har ordet!

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Louise Bertilsson - 1 mars 2015 16:52

Idag har tiden räckt till mycket, utan att för den skull stressa. Det har flutit på liksom. 


Anders har tvättat bilen, så nu står den skinande ren i garaget och ler. Och Anders ler också =)


 


Smakat förmiddagens bakverk också förstås, det var riktigt gott! American cookies. 


Första dagen på den första officiella vårmånaden ägnades även åt att göra blommorna i huset vårfina. Jag har planterat om alla blommor, så på ett kick var det årliga projektet klart. Och det känns såå skönt. Jag klappar mig själv på axeln för min insats. Och jag tackar även Anders för hans ovärderliga langnings-insats =)


 


Städning av toaletter och dammsugning, utelek och promenad har även hunnits med. 


Ibland undrar jag hur vi lyckas, när man andra dagar inte gör nåt men ändå upplever att man inte haft tid att göra nåt heller. Bra dag idag med andra ord =)


Med gott samvete kommer jag avsluta dagen i soffan tillsammans med min man och vit twix. Men först kvällsmat, bad av barn och förberedelser inför morgondagens jobb och dagis. Första riktiga dagen för våran lilla kille. Och även för Ida som nu ökar tiden på förskolan när både mamma och pappa ska jobba. 


Bra start på vårens första dag. Men vädret var tyvärr inte så vårigt eftersom det snöar. Men då kunde jag med gott samvete greja inne ;)

Av Louise Bertilsson - 1 mars 2015 11:25

Hela familjen har bakat amerikanska cookies. Ser riktigt smarrigt ut.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards