Loja har ordet!

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Louise Bertilsson - 29 mars 2015 20:30

Igår var det Earth hour och vi deltog naturligtvis (men vi kom på det i sista sekund). 


Vi kan konstatera att våran dagliga Earth hour-skötare är Måns som släcker alla lampor han når knappen till. Väldigt irriterande när man behöver ljuset. Men såklart bra när man gått därifrån och glömt släcka. Måns fixar oavsett om det är bra eller dåligt just då.... hehe....


Idag har vi förlorat en timme eftersom vi ställt om till sommartid. Nu gäller det att få kroppen (speciellt barnens) att vänja sig med den nya tiden. Men det brukar gå bra. 


Jag och en kompis/granne har varit på barnloppis i Säterdalen idag. Det var riktigt roligt, och vi avslutade våran lyckade shoppingdag med lunch på pizzeria i Säter. 


När kvällsmaten skulle fixas av grabbarna i huset så gick jag och Ida ut och fixade påskris till framsidan. Så nu är det check även på det. Skönt när sånt där fix är klart =)


Nu ska jag landa i soffan och titta på tv. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards