Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Louise Bertilsson - 17 februari 2009 19:51

Nu är mötet slut och jag är hemma igen. Är till och med nyduschad, skönt!


Efter 1,5 timme på mötet var jag lite borta i skallen, mos i skallen kanske är bättre ord. Det kändes som att klockan stod still. Tittade på klockan 3 gånger inom samma minut och den var fortfarande 18.30 Suck.

Jag som skrev borde ha varit koncentrerad hela tiden med tanke på att man är sysselsatt, men det var en period som jag var tvungen att fråga bordsgrannen vad som hade sagts.


Det är inte alltid så lätt att lyssna och skriva samtidigt. Du vet det där som brukar kallas simultankapacitet... Jag får nog krossa myten om att kvinnor kan göra 2 saker samtidigt... sorry girls!

Men man får väl skylla på att det blir långa arbetsdagar och intensiva 2 timmarsmöten. Ändå är det väldigt bra möten tycker jag, ändå ganska lättsamma trots att det känns tungt..

Av Louise Bertilsson - 17 februari 2009 15:49

Slutade kl. 15.15 idag, jag har inte varit hemma långa stunden.. Kommer inte kunna vara hemma så mycket längre till heller för kl 17 börjar personalmötet. Dryg dag, men tur att det bara är 1 gång/månad.

Hade tänkt vara sekreterare på mötet så att tiden kanske går liiite fortare.. Men när man har jobbat en hel dag är det svårt att hålla koncentrationen på max på ett 2-timmarsmöte. Men man får göra sitt bästa.


Har en föraning om hur det här mötet kommer att bli, tungt..


Har tröstätit en semla alldeles nyss så kanske jag får upp lite energi inför mötet. Mina (och mammas) hemmagjorda semlor är det bästa jag vet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards