Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Louise Bertilsson - 18 februari 2009 20:25

Svårt att tygla de vandrande tankarna.. tänk att den lilla funderaren som bor i en så lätt kommer fram..

Av Louise Bertilsson - 18 februari 2009 19:42

När ska det vända igen?

När vet man att det är över?

När kan man andas ut igen?

När ordnar det sig?


Allt är en tidsfråga...

Tänk om man kunde förstå



Över till nåt annat nu: 

Jag var över till grannen mitt emot på Lingon&Blåbärparty. Hade inte tänkt gå först med tanke på att jag hade glömt bort det, men jag smet över en stund iallafall för att kika på alla kläderna. Jättemycket snyggt, men jag tycker faktiskt i ärlighetens namn att det är lite för dyrt för min smak. Men kläderna är jättesnygga (de flesta iallafall).

Av Louise Bertilsson - 18 februari 2009 16:49

Har ganska nyligen kommit hem från en liten promenad i det vita och fina vinterlandskapet.

Termometern visade -5 tror jag, men det kändes kallare.. Frös om nosen, men det kan i och för sig bero på att jag är extra köldkänslig i år på grund av operationen jag gjorde i december.

Men det är skönt när man kommer in i värmen igen, när man känner att värmen kommer tillbaka.

Av Louise Bertilsson - 18 februari 2009 13:38

Verkar ta lång tid att bli av med den eviga förkylningen som härjar.

Jag är nämligen fortfarande snorig, hostig och har LITE ont i halsen.

Anders köpte Kan Jang igår på hälsokost, får se om det hjälper nåt då.. Hoppas kan man ju iallafall. Synd bara att sånt där är så fruktansvärt dyrt så man hoppas verkligen att alla som har testat det har rätt, att det verkligen hjälper!


Men jag får faktiskt lov att erkänna att det finns 1 fördel med att vara lite förkyld... det är att det är lite skönt att åka bil, eller förlåt, UFS menar jag förstås, till jobbet! Eller rättare sagt: det är skönt att slippa cykla hem och uppför alla backar. Till jobbet är det inga problem att cykla för då är det nästan bara nerför, + att det är skönt att få frisk luft innan man börjar jobba.


Men jag tycker faktiskt att jag är duktig som cyklar alla andra dagar och därför kan jag väl få ta bilen de förkylda dagarna med gott samvete, eller?


Jag har bara 3 km till jobbet och därför känns det onödigt att åka bil i vanliga fall.


Det dryga är att när jag cyklar så är jag jättesvettig när jag kommer hem!! Det tar ett tag att lugna ner sig, även om det bara är 3 km att bergsbestiga =)




Från det ena till det andra: Ikväll är det förresten säsongspremiär av Greys Anatomy också, ett måste!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards