Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Louise Bertilsson - 19 februari 2009 19:49

Idag har jag fått in pengarna för bensinen som landstinget får betala när jag var på undersökning/operation/återbesök i Örebro i november/december. Vårdgaranti är bra! =)

Det var en trevlig överraskning med lite extra penningar!


Strax börjar Sveriges Värsta Bilförare och sen är det Lyxfällan. 

2 program man helst vill undvika att vara med i =) Pinsamt.., ellerhur?


Imorn är det fredag, igen... Det innebär att det blir lugnt på jobbet, perfekt så att man kan varva ner lite inför helgen.


Av Louise Bertilsson - 19 februari 2009 17:28

Fick efterrätt på jobbet idag, den där gudomliga fruktsalladen slår allt!

Det smakade verklilgen sommar av alla goda frukter... melon, ananas, banan, vindruvor, osv... Himmelskt gott!


Igår kunde jag förresten konstatera att jag har en förmåga att organisera disken på matvagnen också, den har ju lyst med sin frånvaro de senaste gångerna jag har plockat av borden, men nu har jag skärpt till mig! Nu är jag duktig igen! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards