Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 21:39

Kl 18.55 ikväll satt vi på bion här i Smedjebacken och väntade på att Beck - I stormens öga skulle börja.


En film som visade sig vara väldigt bra.

Spännande.

Oförutsägbar.

Rolig.


Grannen och Beck är ju suveräna!

Men ingen slår nog Gunvald.

Det blev en hel del goda skratt samtidigt som en viss polis (du kan nog gissa vem) går sina egna vägar.


Sevärd film.

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 16:54

Potatisgratängen är i ugnen. Till slut ska tilläggas. 

Efter lite krångel med potatis-skivnings-maskinen, gamla och mjuka potatisar och konstigt brun vitlök så står den där i ugnen.


Å eftersom jag är helt själv hemma så fick jag klara mig, och det gick ju bra.

Det går faktiskt mycket mycket mycket bättre att greja och vara huslig när man har hög musik på.

Sjungvänlig musik ska det vara för då glömmer man liksom bort vad man egentligen håller på med. Tiden går fortare och vips så är det tråkiga jobbet avklarat. Taktik.

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 15:03

Nu har jag dansat städpolka med dammsugaren.

Rent bidde det, och varm blev jag. 2 flugor på smällen. Hehe.


Har nyss fikat också, bidde fil med kanel och skivad banan i. Gott.

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 13:17

Fryser. Har setat still å pratat i telefon länge nu, hade ett trevligt samtal med farmor om dittan och datten. Men nu ska jag dammsuga lite så att jag blir varm igen.

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 11:26

Ikväll kl 20 är det säsongspremiär på Ensam mamma söker. Har aldrig sett det förut, men nu lär man ju se det eftersom det är en från trakten som är med och söker kärleken.


Men eftersom vi är på bio när programmet sänds så sätter vi det på inspelning och kikar på det en annan dag.  

Av Louise Bertilsson - 6 september 2009 09:02

Idag är det Annas tur att få ett eget inlägg eftersom det är HENNES dag idag. 25 år-dag för att vara exakt!


Försöker mig på att sjunga lite till dig också:


Med en enkel tulipan, ut på bemärkelsedan,

jag har den äran, jag har den äran, att gratulera!


Ett fyrfaldigt leve för Anna som fyller 25 år idag, hon leve: hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!


Hoppas att din dag blir perfekt!

Tänker på dig.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards