Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Louise Bertilsson - 27 september 2009 21:26

Kollade nyss på Ensam mamma söker och jag fick se att en av tjejerna, Ulrika, bor i SAMMA hus och SAMMA trappuppgång som vi gjorde när vi bodde i lägenhet.


Tro det eller ej, men Ulrika bor i lägenheten mitt emot våran, så vi fick se våran fd lägenhetsdörr i programmet.


Jag inser nu att det är ett väldigt fint lägenhetsområde som vi valde att bo i.

Väldigt tilltalande och mysiga lägenheter. Är glad att vi flyttade dit i väntan på "vårat hus".

Av Louise Bertilsson - 27 september 2009 19:44

Ser fram emot onsdagens säsongsstart av Greys anatomy!

Det hiskeligt spännande avslutet i våras framkallade många känslor hos mig, jag ville inte inse..

Och det ska bli SÅ spännande att se hur det går, spännande fortsättning!!

Av Louise Bertilsson - 27 september 2009 17:43

Strax pizzatime, men inte köppizza.

Den hemmagjorda köttfärspizzan står i ugnen och värmer sig lite innan det är dags för oss att hugga in.

Av Louise Bertilsson - 27 september 2009 12:45

Hörde något bra igår som jag vill dela med mig av:


"Glöm inte att du är unik, precis som alla andra"


Så sant som det är sagt... Hehe =)

Av Louise Bertilsson - 27 september 2009 12:39

Har hunnit med en hel del idag. Och än har dagen bara börjat...


Anders har:

  1. satt fast mattan i KLK (klädkammaren) med självhäftande tejp
  2. dammsugit och städat i garaget
  3. dammsugit och tvättat UFS (bilen)
  4. dragit telefon till nerevåningen
  5. monterat speglar på insidan av en garderobsdörr

Jag har:

  1. planterat om några blommor som var i stort behov av ny jord och större kruka
  2. hjälpt Anders att montera spegeln
  3. vattnat blommorna
  4. tvättat, vikt och hängt tvätt
  5. målat en list som ska monteras i hallen när den har torkat
  6. lagat mat

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards