Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Louise Bertilsson - 20 september 2009 21:57

Har varit på bio ikväll och jag måste säga att filmen Flickan som lekte med elden var superduperbra!


Enormt spännande!!


Noomi Rapace är ju kanon, hon är som klippt och skuren som huvudrollfiguren Lisbeth Salander.


Jag uppmanar er alla att SE DEN!!

Av Louise Bertilsson - 20 september 2009 13:11

Har fått en ny favoritaffär för köp av blommor och gröna växter, nämligen Ica Maxi!


Vi var ju där igår för att köpa present till Anna och det bara kryllade av bra och billiga växter.


Rena rama växtriket!


Blev glad över att det inte behöver vara så dyrt med fina och bra blommor/gröna växter!


Så på vägen hem från Falun slank vi in och köpte några gröna växter till oss också. Perfekt när det är billigt och det finns en hel del att välja bland.

KLK

Av Louise Bertilsson - 20 september 2009 13:08

Nu har vi, eller mest Anders för att vara helt sanningsenlig, satt upp hyllor i KLK (klädkammaren) + att Anders har varit duktig och lagt in nålfiltsmatta på golvet. Så nu är det klart även där! =)


Dammsugning, vattning av blommor, spegelputsning, toarengöring har stått på listan över dagens göromål.


Härnäst blir det att göra en äppelkaka till fika.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards