Loja har ordet!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Louise Bertilsson - 19 augusti 2010 20:11

Har snusat på en 2-månaders bebis idag!! Sååå mysigt! =)

Av Louise Bertilsson - 19 augusti 2010 20:09

Känns konstigt att dagen snart är slut. Jobbade nämligen till 18.30 idag. Ovanligt, men det är väl just därför det känns som att dagen har mer att ge.. Tyvärr så är det snart dags att lägga sig å välkomna fredagen! Tänk att det är fredag imorn =)


Men först en dusch.

Av Louise Bertilsson - 18 augusti 2010 20:31

Förmiddagen på jobbet var jättehärlig. Jag var nämligen ute helt själv på förskolans gård med 5 barn. 5 barn och jag. Vi satt i sandlådan, pratade och byggde sandslott. Alldeles vindstilla var det. Jättehärligt! Men sen började det regna mer och mer och mer så vi gick in till min kompanjon som hade inskolning inomhus idag. 

Av Louise Bertilsson - 18 augusti 2010 20:21

Efter kvällsmaten tänkte vi trotsa vädret och ta en promenad. Men det var bara det att vi inte behövde trotsa, det var nämligen uppehåll =) Fast när vi hade gått en stund så började det dugga igen... men men...

Av Louise Bertilsson - 18 augusti 2010 16:11

Har precis bakat bröd. Rågsiktskakor bidde det. 12 stycken, alltså 2 satser. Sammanlagt från det jag började tog det 2 timmar och 40 minuter inklusive allt. Inte så farligt tycker jag med tanke på att jag gjorde hela proceduren två gånger.


Här är resultatet:

  

Av Louise Bertilsson - 18 augusti 2010 15:30

Det slår aldrig fel - det börjar alltid regna en liten stund inann det är dags för mig att cykla hem från jobbet. Även idag. Jag väntade en stund, men sen gav jag upp och cyklade hem. Hade regnkläder, men det är skönare att cykla i uppehåll. Men inte idag inte.... vädergudarna hade andra planer...

Av Louise Bertilsson - 17 augusti 2010 21:39

När vi åkte hem från Ludvika idag (jag körde) så såg jag nånting blått som blinkade i backspegeln. Jag sa "vad är det för blått som blinkar?" 

Anders vände sig om och kollade och han sa "det är ju en brandbil".

Körde åt sidan och sen när det blåa blinkandet kom närmare såg jag också att det var en brandbil. Undrar vad som hade hänt....

Av Louise Bertilsson - 17 augusti 2010 20:45

Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag, faktiskt... men medans jag är här så kan jag ju passa på att tacka farmor för att du inte gett upp jakten på boken som verkade omöjlig att få tag på...!!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards