Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Louise Bertilsson - 14 maj 2010 22:05

Markoolio gjorde ett bra uttalande i Talang ikväll. Han sa nämligen att man behöver inte sjunga bra för att bli känd.


Han satte verkligen huvudet på spiken eftersom han själv passar in bra på den beskrivningen. Han bjöd verkligen på sig själv för jag tror inte att han tror att han KAN sjunga.. Han är liksom Markoolio ändå.


Nu ska jag strax krypa till kojs så att jag orkar upp imorn bitti.

Av Louise Bertilsson - 14 maj 2010 17:29

När jag var liten fick jag lära mig av "Totte-böckerna" att: Efter regnet kommer solen fram.


Frågan är bara HUR långt efter regnet som solen kommer.


Men för att "Tottes filosofi" ska funka lär det sluta regna först. Det är första åtgärden liksom, men inte ens dit har vi kommit.


Hoppas på fint väder imorn iallafall när vi ska vara ute hela dagen! 

Av Louise Bertilsson - 14 maj 2010 15:40

Det börjar bli dags att packa väskan inför helgens bravader. Ska nämligen på kurs med jobbet både lördag och söndag, men eftersom kursen är i Falun så kommer jag hem på lördag kväll. Skönt det.


Ska bli kul. Vi är 3 stycken från mitt jobb som ska iväg och bara det gör ju att det ska bli extra roligt. Hehe.


Nu ska jag ta tag i packningen, jättesvårt att veta hur mycket kläder man ska ha med. Man vet ju aldrig med det svenska vädret så man lär vara förberedd på både sol och värme, regn och kyla. Det är det som gör det så svårt...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards